THE SIMPSONS

אני רוצה להמליץ לכם על סדרה שאני ממש אוהב לצפות בה – הסימפסונס. לא מפסיקים לשדר אותה, היא משודרת בטלוויזיה מאז 1989 (30 שנים!), ואפילו נטפליקס משדרים אותה! 

הסימפסונס היא סדרה מצחיקה שיצרה סטנדרטים חדשים לסדרות קומדיה. יש לסדרה חיקויים רבים (למשל family guy), מעריצים ופרקים. למרות שרוב המעריצים אומרים שסדרה זו מתה, אני חושב שהיא עדיין מעולה, גם אחרי כל השנים, בעיקר כי היא פשוט עדיין מצחיקה, וזה לא משנה כמה סדרה היא ישנה – זה משנה אם היא עדיין עושה את מה שהיא נוצרה לעשות – במקרה של סדרות קומדיה, להצחיק, והסימפסונס היא בהחלט סדרה שעדיין מצחיקה.

אני חושב שאחת הסיבות המרכזיות שאנשים פחות אוהבים את הסימפסונס, היא שמעריצים פשוט מתעצבנים שהסדרה לא ריגשית יותר. אני לא מבין את זה. לא צריך שהומור יהיה רגשי בשביל הוא יהיה מצחיק. אישית, לי אין בעיה עם מצויירים שהם רק מצחיקים. אני לא מחפש ריגושים בקומדיות. תנו לי רק לראות סדרה מצחיקה, בלי דרמות מיותרות, בשונה מלמשל ז’אנר של אימה, ובו לא אמורים לצחוק – הדרמות כן מומלצות בו, אבל בסדרות קומדיה – כל מה שצריך זה קומדיה, ומומלץ שהיא תהיה טובה.

אני מאוד ממליץ לצפות בסימפסונס בעצמכם, כי היא סדרה מצחיקה, וזאת הסיבה שאנשים צופים בקומדיות מצויירות – בשביל לצחוק. אתם עוד תודו לי!

שלכם, נדב דביר

תגובה אחת

  1. אני מאד אוהבת את הסימפסונים, שבזכות החוצפה שלהם להגיד דברים ״לא יפים״, נסללה הדרך לסדרות כמו ריק ומורטי ופמילי גיא.
    אני חושבת שאולי בזכות זה שהם מצויירים ולא ״אמיתיים״ הם יכולים להגיד את מה שכואב וחצוף ולא אומרים במקומות מהוגנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *